
-
Bolor
2025-01-17 12:53
Very good and beautiful teacher. Pit Senyor!!!!

-
REIKO
2025-01-15 15:46
カランのレッスンを受けました。
わかりやすいスピードときれいな発音で、楽しくレッスンを受けることができました。また先生のレッスンを受けたいです。

-
Yesunjargal
2025-01-15 13:51
kinchana ding ding ding ding

-
Taki
2025-01-09 22:44
Thank you for every time. She gives me all the best.

-
Lily
2025-01-09 17:53
y

-
REIKO
2025-01-07 14:51
カラン。初めて先生のレッスンを受けました。
発音がきれいで、発音や間違いをその都度訂正してくださいました。
また先生のレッスンを受けたいです。

-
JOONYOUNG
2024-12-30 14:51
thank you!

-
Amarmend
2024-12-20 14:52
Good teacher

-
Beegii
2024-12-19 15:53
Good teacher.

-
Beegii
2024-12-19 15:52
Very good teacher.