
-
Jerry
2022-04-25 19:32
好喜歡這個老師,教學比較生動

-
Nanako
2022-04-24 19:56
とても優しく、発音もきれいで安心できるレッスンでした。

-
Christopher
2022-04-19 19:40
发音标准,NICE

-
Kaori
2022-04-08 20:49
優しく穏やかな先生です!

-
AOI
2022-03-03 16:37
優しくて楽しい先生だったようです。
子供がレッスン中に鼻血がでてしまっても大丈夫だよと優しく対応してくれたそうです。

-
asa
2022-03-01 18:33
一生懸命だけど復習P間違えたり、全体的に言い間違いが多くて困った。
わかりやすく区切って伝えてると思うんだけ区切りすぎて文章の全体がわかりにくい

-
Ryoko
2022-02-17 06:14
Thank you for the lesson today.
It's good for me to improve my English.
I'm happy.
See you next week!

-
Ryoko
2022-02-14 06:16
Thank you for the lesson today.
I really enjoyed your lesson as usual.
See you soon!

-
Ryoko
2022-01-31 19:10
Thank you for the lesson today.
It was great.
See you soon!

-
Kaoru
2022-01-29 11:52
丁寧に教えてくれました。