
-
Wataru
2024-07-08 20:01
いい先生でした

-
Kimmy
2024-07-05 17:38
I enjoyed her lesson so much! She spoke with such beautiful pronunciation throughout the lesson that I could easily understand her explanations. I also liked her positive vibe; for example, she often smiled while listening to my answers. I hope I can take her lessons again.

-
Nao
2024-07-04 20:00
今まで謎だった部分を細やかに教えて頂いたので、今後は自信をもって問題に取り組めそうです。次回の授業も楽しみにしております。

-
Nao
2024-07-03 19:58
解説が丁寧で、私の間違いの理由がよく理解できたので実りの多い授業でした。復習もしっかり行って、次回の授業に臨みたいと思います。また宜しくお願いします。

-
Sunny
2024-07-03 16:43
讲的挺好的,下次还约课

-
Wataru
2024-07-01 19:58
いい先生でした

-
Yoshio
2024-06-26 09:11
とてもいいレッスンでした。

-
Nozomi
2024-06-20 06:14
Thank you

-
Kazu
2024-06-20 05:27
カランを受講しました。とてもテンポよく進みました。

-
yu
2024-05-29 06:27
久しぶりに受けましたが、楽しかったです。