
-
HARUKI
2023-09-26 18:26
今日もありがとうございました。

-
JoJo
2023-09-25 22:11
Very good

-
JoJo
2023-09-20 15:15
Very good

-
Atsuko
2023-09-19 19:36
It’s easy to understand her English and instructions. I appreciate her feedback and encouragement as they become my motivation to improve my English.

-
EMI
2023-09-18 18:50
やさしい

-
Keigo
2023-09-17 17:23
She is bright and gentle. She waited for me to finish speaking patiently. So I could take her lesson in a relaxed mood. Thank you, Perez!

-
Masashi
2023-09-17 17:18
カランメソッドで受講しました。
開始前のちょっとしたトークも含め、楽しく受講できました。

-
HARUKI
2023-09-12 18:26
先生がいつも誉めてくれるのでとても楽しくレッスン受けてます。ありがとうございます。

-
Nolly
2023-09-10 10:26
明るく笑顔の多い先生です。説明が分かりやすいと思いました。

-
HARUKI
2023-09-05 18:26
今日もありがとうございました。楽しくレッスンできました!