
-
kazumi
2023-07-02 16:44
カラン2受講。とてもスムーズに授業を進めてくれました。また、落ち着いて授業を受けることができました。リーディングと書き取りの両方をしてくれました。書き取りの入力が遅くて、授業時間をオーバーしてしまい申し訳なかったです。ありがとうございました。

-
Ryuta
2023-07-02 15:56
とても優しく聞きやすくてやりやすかったです。ありがとうございました!
またレッスンよろしくお願いします❗️
そしてトロフィー🏆が、20個だったので凄く嬉しかったです‼️

-
HIKARU
2023-07-01 17:56
とてもよかったです。

-
Marcus
2023-06-24 18:31
ok

-
Nao
2023-06-24 17:02
根気よく対応してくれます。

-
Eason
2023-06-17 19:25
good

-
Haruto
2023-06-16 06:52
よい先生です。また受けたいです。

-
kazumi
2023-06-15 11:05
I took Callan.It was easy to understand because she was good at teaching. It was easy to ask questions .She took the time to answer my question. She is a very nice person.

-
Yuriko
2023-06-14 07:56
Your pronounce is so clear so I can speak English better than usual. Thank you.

-
Ken
2023-06-12 10:55
good pronunciation