
-
mao
2024-01-15 16:59
むずかしかったけど楽しく,上手に教えてくれました♪
とても良い先生です!👩🏫

-
KYOKA
2024-01-15 04:03
初めての教材でしたが、楽しそうに受講してました。

-
SATOSHI
2024-01-14 11:31
久しぶりに予約がとれてよかったです。カランでテンポよく学習できました。

-
Mariko
2024-01-11 10:01
Great teacher

-
RYOTA
2024-01-09 10:26
Thank you for your class. It was good.

-
kana
2024-01-07 12:42
子供も安心して受けれました

-
Sato
2024-01-07 09:45
カラン6を受講しました。明るくフレンドリーな先生です。話すスピードは速いですが、発音は明瞭で聞き取りやすかったと思います。適度に間違いを指摘してくれ勉強になりました。

-
KEIICHIRO
2024-01-05 09:20
Thank you for today’s lesson, Kierulf. And thank you for correcting a lot of my English. You always write the correct answer on the whiteboard. That would really help. I hope it will be a wonderful year for you.

-
Kuromi
2024-01-03 19:56
very good

-
KEIICHIRO
2023-12-27 19:15
Thank you for today’s lesson, Kierulf? You always try your best to improve my English. I’m very surprised at your amazing improving skills compared to the first time. I can’t wait for the next lesson!