
-
rafael
2021-05-14 05:19
Great teacher!!!

-
Yua
2021-05-10 15:00
Thank you so much ☺️

-
candy
2021-05-07 15:19
特别好

-
Yuzu
2021-05-05 16:28
英語は発音もよく、問題なかったのですが、子供があまり得意ではないように感じました。何となく上から目線なのも気になりました。

-
ziyang
2021-04-22 18:29
Pecan class is very interesting .

-
Ayaka
2021-04-22 17:57
とても優しく楽しく丁寧に教えてくれました。人見知りの娘にも、うまく授業にのせてくれて、さすが75ポイントの先生だなと思いました。発音もクリアでとても聞きやすいです。

-
Yua
2021-04-19 14:34
Thank you so much for today lesson ☺️

-
Yasu
2021-04-19 09:22
I'm convinced that you are a standout teacher in QQE. I fully enjoyed the lesson with you, and I will definitely book your class again. See you soon!!

-
Yuta
2021-04-17 13:40
Very good one.
She is worth to take lesson
She makes correct sentence repeat often and did asked general conversations
We are satisfied her class

-
Tarciano Nere
2021-04-02 03:18
Excelente!!!