
-
Asami
2023-03-11 05:27
とても真面目ないい先生です!そして終始笑顔です^^
レッスンの準備をしっかりされているのが感じられました。

-
Andy
2023-03-10 17:42
挺好

-
kousei
2023-03-09 18:10
盛り上げてくれて、息子のやる気が継続できた

-
Souta
2023-03-09 05:59
元気な先生で楽しかったです

-
Mao
2023-03-07 14:34
とても明るい先生でした。

-
Kei
2023-03-02 07:57
I really enjoyed talking with her!
Strongly recommend you to take her class!

-
AKI
2023-02-25 05:56
Thank you for your lesson. I learned a lot from your lesson and could enjoy practicing English. In addition, I appreciate you teaching me grammer gently and in detail. So I could understand well. I'm looking forward to seeing you next time.

-
Stella
2023-02-18 16:26
💜❤️❤️❤️🧡❤️❤️❤️❤️

-
Jayden
2023-02-18 08:58
good

-
Sumire
2023-02-15 16:20
小学4年生の娘が受講しました。
わからないところは一緒に言い直してくれたり、とてもわかりやすかった!と言っていました。