
-
Suzuno
2023-09-24 19:27
発音が良く流暢に話されていたが、聞き取りやすかったです!

-
Yusa
2023-09-24 18:25
ハキハキ話してくれて、聞き取りやすかったです!

-
Jason
2023-09-24 17:56
好

-
yushi
2023-09-23 08:56
Very good

-
Aya
2023-09-22 07:28
ありがとうございました😊 今日のレッスン内容が難しく、先生の丁寧な説明で復習したいと思います。いつも親切で優しい先生🥰

-
Yasu
2023-09-17 07:00
It was a very good lesson with a good tempo and easy to talk.

-
Taka
2023-09-16 06:00
ありがとうございます

-
Sachi
2023-09-15 06:58
心地よくレッスンを受けることができました。テンポがすごく私に合っているんだと思います。ありがとうございました!

-
MIYA
2023-09-15 06:04
Thank you teacher Edinburg for your sincere lesson. I like your beautiful English pronunciation, I prefer to book you again.

-
Aya
2023-09-13 07:25
ありがとうございました😊