
-
saki
2023-05-27 07:56
Thank you!!

-
hide
2023-05-24 21:08
Thank you for the fun lessons

-
sassy
2023-05-24 13:26
少し私にはスピードが早かったです。

-
Mai
2023-05-21 18:25
いつもお願いしています。とてもよい先生です?

-
hide
2023-05-20 10:59
いつも楽しいレッスンをありがとうございます。

-
Kannan
2023-05-15 18:26
Thank you very much.

-
Mai
2023-05-15 16:22
とてもわかりやすくて、安心してレッスンを受けています。

-
Yaya
2023-05-15 15:29
The teacher was very kind and polite.
It made me want to be able to have conversations in English even more.
Thank you very much.

-
Tomoko
2023-05-14 09:02
She is kind and her pronunciation and explanation are easy to understand .
She is a very good teacher!

-
aiko
2023-05-12 13:27
評価の通りとても優しい先生でした!発音も直してくれ、2分遅れて入ってしまったら、その分長くしっかり教えてくれました。