
-
Naoki
2024-07-21 05:24
ありがとうございました!

-
Yuko
2024-07-20 19:58
ビジネス英会話。とっても感じが良くて楽しい先生でした。久しぶりのビジネス英会話なのでちょっと緊張してましたが、超真面目って感じの先生じゃなかったのでリラックスして受けられました。ありがとうございました。

-
Nana
2024-07-20 15:53
He was kind, spoke Japanese to me occasionally, and smiled when I didn't understand something. But if he spoke a little louder, I think he would have gotten 5,000 points out of 100! Let's meet again if we have the chance.

-
Kannan
2024-07-19 17:57
Thank you very much.

-
Takuto
2024-07-16 18:26
Good

-
Joe
2024-07-15 20:25
good

-
Takuto
2024-07-02 18:26
good

-
ryu
2024-07-01 18:32
楽しく出来ました _ /
____________ /
/ / _
/ / |
/ / _

-
HUANG YU-HSUAN
2024-06-26 18:20
Salamat teacher!:)

-
Takuto
2024-06-18 18:26
QWERTY you