
-
Reina
2025-04-19 17:27
対面でも受けたことがあるのですが優しくて発音もよく褒めてくれるので最高の先生です!

-
max
2025-04-14 19:34
no

-
Kento
2025-04-14 18:33
めっちゃ楽しいです。‼️ありがとう😉👍️🎶👍🏆🎖️🥇

-
Eito
2025-04-14 17:56
No

-
Susumu
2025-04-12 20:28
I would appreciate teacher Robach's patience and kind advice !

-
Susumu
2025-04-09 20:57
Teacher Robach always kindly suggests correct pronunciation or wrong sentences etc. I appreciate it !

-
Susumu
2025-04-06 07:44
Thank you for kind lesson as usual !

-
Susumu
2025-04-02 20:59
Thank you for your kind consideration. I really appreciate your help at every lesson !

-
Susumu
2025-03-26 20:56
Teacher Robach always provides kind support !

-
wolf king
2025-03-25 13:28
まあまあ、対応がいい。ただ、時々重くなったがそれは私のネット環境が悪かったからか。