
-
Azusa
2025-07-24 06:34
(子)お友達みたいに話してくれて嬉しかったです。また、先生とお話ししたいです/(親)レッスン前に「今日の天気は?」など、簡単なフリートークも入れてくださいました。発音も聞き取りやすく、子どもが喜ぶ演出もしてくださり、楽しかったです。またお願いします。

-
Tak
2025-07-23 06:26
Callan Stage 11受講。
きれいでわかりやすい発音。間違いを都度訂正してくれる。

-
Komi
2025-07-23 04:56
Excellent teaching with smile always.

-
andy
2025-07-18 12:25
kibdly

-
Takuro
2025-07-18 07:53
Her pronunciation is good and also her correction are right and encourage me friendly.

-
Chihiro
2025-07-18 06:58
She’s lessons is a very good job!!!!!!!!!!!
That’s good!!

-
Taiga
2025-07-14 05:57
とても楽しかったです‼️

-
Komi
2025-07-08 13:56
So nice smile and pronunciation.

-
yuka
2025-07-08 06:28
とってもいい先生でした!笑顔でレッスンしてくださりとても楽しかったです!またぜひお願いします。

-
Yoshi
2025-07-02 13:56
thanks for the lesson.
It was always fun.