
-
asami
2024-02-19 12:27
今日もカランを受講し楽しく過ごしました。

-
Aoi
2024-02-16 16:28
めちゃくちゃ久々なのに覚えてて下さって感謝です…またお願いします!

-
asami
2024-02-07 17:27
Always Thank you!!

-
Daisy
2024-02-04 08:12
Thank you for the class.I feel excited and interested in that class ,it was very different from new topic English,it need fast reaction, good concentration, good listening skill,I believe I will brush up my English level through this class

-
masa
2024-02-03 07:25
音声がとぎれがちだった

-
asami
2024-02-02 12:57
今日も楽しく過ごせました。

-
Mayo
2024-02-01 17:27
分からないことを聞くと、丁寧にゆっくり教えてくれます。とてもフレンドリーです。

-
asami
2024-01-26 13:58
It was so fun to talk with you!!
Let's talk about Korean things next time too
Have a good day:}

-
Yayoi
2024-01-26 13:05
Thank you!

-
Kayo
2024-01-24 17:58
言い間違えを直してくれるので、非常に良いです。