
-
muu
2025-10-09 20:26
優しい。

-
Iroha manjo
2025-10-07 20:27
It was first time doing her lesson she was very kind to me and she gave me some hint and some time to sink. I love to have her lesson again thank you I’m waiting to do her lesson.!

-
Kan
2025-10-03 16:31
とーーーても良い先生でした‼️😀😃😄😁😆☺️😊😍😘🥰😻🫶🏻👍🏻🩷❤️❣️💕💞💖💗💓💘💝

-
Hiro
2025-09-30 17:56
ハッキリ聞き取れる声と笑顔がすてきです。

-
Na-chan
2025-09-29 17:33
ひさしぶりにあえた

-
Kumiko
2025-09-28 08:02
トピックカンバ受講。明るく優しい先生です。テキストの途中で派生の質問を沢山してくれ、楽しく会話ができました。適宜、発音や言い回しの訂正もしてくれたり、進行も上手です。

-
Thuy Tien
2025-09-24 17:30
she very friendly, cool!!!

-
LIly
2025-09-23 16:32
Thanks for today, teacher tomorrow i will learn new class

-
Kitty
2025-09-18 15:52
Wu

-
Belinda
2025-09-15 21:27
老师很可爱。❤❤❤❤❤❤❤❤❤