
-
Natsuko
2025-03-11 15:26
聞き取りやすかったです

-
Ami
2025-03-11 13:27
はじめてのカランメソッドでしたが、とても丁寧でよかったです。

-
TETSU
2025-03-11 12:27
Great teacher! I like her because her explanation is helpful and to improve my knowledge. Thanks a lot.

-
TETSU
2025-03-10 12:26
Good lesson for me. Thank you very much.

-
gao
2025-03-08 15:39
不错

-
Emma
2025-03-07 19:57
🤩🤩🎉🎉👍👍

-
MAYUMI
2025-03-07 14:29
すぐに、間違いを訂正して、根気強く、指導してもらいました!ありがとうございます(^-^)朝の先生に星を一つつけ忘れました、申し訳ありませんでした!

-
Jackson
2025-03-04 19:27
老师很有耐心,很适合我的孩子

-
Abby
2025-03-04 12:28
Teacher Nice

-
Jake
2025-02-23 18:41
It's so good.I like this teacher!!!