
-
Akari
2025-09-20 14:57
いつもありがとうございます。とても楽しかったです。

-
Alice
2025-09-19 12:28
好好这个老师的课可以放心大胆的冲,5颗星都是最大底线了吧,但是我想给他10颗星

-
mack
2025-09-18 17:58
good Job and Good job

-
piro
2025-09-18 15:56
丁寧に指導してくれました。

-
Cathy
2025-09-18 10:37
Hi Priam our class is finished today, I enjoyed our class why ma I a little slow in responding to questions in class? Also did I notice some key words, mainly there was noise from you speaker today! I think you lectures are good I hope to see you again next time

-
Haru
2025-09-10 15:56
面白い

-
sunny
2025-09-05 12:55
很好!

-
Ivy
2025-09-05 12:27
👇SEE YOU SOON👇

-
lucy
2025-09-04 11:26
I

-
yiyi
2025-09-02 17:26
我觉得这个老师没有我学的任何老师都好,他讲的课非常好,还会和我一起互动,而且这个老师讲得特别详细,我觉得这个老师非常非常的好。