
-
hiro
2024-04-26 06:57
きめ細やかにフォローいただきました。

-
HIRO
2024-04-25 07:59
今日のレッスンも本当に楽しかったです!先生ともっとお話したいので、さらに英語の勉強をがんばりたいです。

-
Kumi
2024-04-25 05:29
カラン:発話がとても聞き取りやすく、スピーキングに集中できた。スモールトークも盛り上げていただき、レッスン前かられラックスできた。

-
sally
2024-04-22 19:04
Very good

-
Yotti
2024-04-21 15:27
教え方、スピードともに抜群だった

-
Sakuto
2024-04-21 14:56
Thank you so so so much! sakuto

-
takahiro
2024-04-21 14:08
I had a great discussion with Apechi-san about the news that the US house of representatives passed an emergency budget proposal to provide a total of about USD 60.8 billion in aid to Ukraine. We exchanged our opinions and feelings about this matter and other related international events. I enjoyed the lesson.

-
takahiro
2024-04-21 14:07
I had a lot of discussion based on the Topic on Gathering Feedback by Call of Business English with Apechi-san. I could manage to reply to the two questions stated in Warm-up.
I could also reply to some questions she asked based on the contents of situational dialogues.
I learned NPS survey structures consisting of two-parts of questions, Rating questions and Open-ended questions. I enjoyed the lesson.

-
Kumi
2024-04-21 05:26
カラン:発話がとても聞き取りやすく、レッスンに集中できた。発音やそのほか細かなミスも的確に指摘していただけた。

-
Hanson
2024-04-20 16:03
非常好