
-
Chikako
2025-02-17 10:29
Sorry I bought the textbook Stage 2 a couple days ago but the book haven't arrived yet. Maybe it takes some time

-
Mio
2025-02-16 08:59
ありがとうございました(^_^)(*…*)(*〜*)(*-*)¥-¥)

-
Osamu
2025-02-16 08:26
めっちゃいい

-
Riho
2025-02-16 07:26
ニコニコしてくれて楽しかった。

-
Airi
2025-02-14 18:30
とても楽しい時間でした。明るく、元気いっぱいの先生です!

-
Kenta
2025-02-11 18:55
ありがとうございました。

-
ao
2025-02-07 18:05
Thank you so much for teaching me.
I promise you to repeat after you next lesson.
I love you 🥰 so much

-
Airi
2025-02-03 19:00
とても楽しくて、分かりやすく説明してくれました。優しくて、励ましが強い先生です。

-
Kumiko
2025-01-27 09:47
ずっと笑顔で明るい。

-
Bella
2025-01-25 20:58
好的