
-
kee
2024-07-01 10:59
ありがとうございました。

-
Joe
2024-06-30 20:51
よい先生でした。

-
Erina
2024-06-30 05:28
The teacher is a very kind. Sometimes I couldn’t listen her pronunciation..

-
Albert
2024-06-28 20:58
This class is very funny!

-
HIRO
2024-06-26 07:29
very good. very friendly person

-
K
2024-06-25 08:26
Very helpful

-
YU
2024-06-24 21:03
Definitely great teacher

-
Leo
2024-06-23 07:52
Hallo teacher my name is lioo

-
YOKO
2024-06-22 13:43
明るい先生です。カランメソッドは久しぶりでしたので、しどろもどろでしたが、丁寧に進めてくださいました。

-
Ao
2024-06-21 20:56
聞き取りにくかった。
何を言っているのかが分からなかった。