
-
Ume
2024-07-17 06:30
Great

-
Taka
2024-07-17 06:00
明るくて優しい先生でした!発音も良く、また受講したいです!
間違いをもう少し指摘して下さったら言う事なしです(初めての受講でしたので、先生も様子を見てたかもしれませんw)

-
natsuko
2024-07-15 19:56
いつも優しくて面白い!

-
Alex
2024-07-15 08:03
Thank you very much Ms Uridin, you are the best teacher for me)

-
Alex
2024-07-15 07:59
Thank you Ms Uridin. As always it was a pleasure to work with you :) Good luck to you

-
Alex
2024-07-14 08:54
Thank you very much Ms Uridin. As always it was a great lesson and I had a great time)

-
Haruka
2024-07-14 05:47
すてきな写真をいっぱい送ってくれたり、トロフィーをたくさんくれました。ありがとうございます。

-
Alex
2024-07-13 08:48
Thank you very much Ms Uridin for your wonderful lessons) Have a nice day and good luck:)

-
Haruka
2024-07-13 05:29
とても優しく、子供を笑顔にしてくれる先生でした。

-
taichi
2024-07-12 05:57
とても優しい先生です