
-
Ella
2025-07-02 20:55
好好好- ̗̀(๑ᵔ⌔ᵔ๑)好好好- ̗̀(๑ᵔ⌔ᵔ๑)好好好- ̗̀(๑ᵔ⌔ᵔ๑)好好好- ̗̀(๑ᵔ⌔ᵔ๑)好好好- ̗̀(๑ᵔ⌔ᵔ๑)

-
melissa
2025-06-29 19:58
小丑,丑死了啊!为什么这么丑呢?

-
Leo
2025-06-28 19:26
henyounaixin

-
melissa
2025-06-25 18:59
,,,,,,

-
Claire
2025-06-22 19:27
good good
good good.

-
Ella
2025-06-20 20:56
好好好!!!|。・㉨・)っ♡ 喜欢你棒棒哒棒棒哒

-
Yuki
2025-06-18 12:54
本日も安定かつ充実したレッスンでした。ありがとうございました。

-
SAKURA
2025-06-16 15:00
In the end of the lesson, she always tell me my good things and things that I should improve.
レッスンの終わりに、いつも良かった点と上達させた方が良い点を言ってくれます。
Thank you🩷

-
Phuong Thuy
2025-06-13 22:27
The teacher was very nice to me! She corrected my pronuciation immediately! After the lesson she gave me a feedback! I loved her lesson!

-
George
2025-06-13 19:26
有点语法错误