
-
Yuichi
2025-02-14 16:30
It was nice talking to you! Salamat!

-
Yuichi
2025-02-12 19:58
You always give me a positive energy! Thank you so much as always!

-
Chiharu
2025-02-10 18:57
明るくておもしろく楽しい先生でした。

-
Meisa
2025-02-10 17:59
とっても楽しい時間でした

-
Molly
2025-02-09 10:01
这个老师我太喜欢啦

-
Yuichi
2025-02-07 20:00
It was nice talking to you! Thank you so much as always!

-
Yuichi
2025-02-05 20:00
Thank you so mush for the fun story! I enjoyed a lot!!

-
Chiharu
2025-02-03 18:57
明るくて常に笑顔な先生でした!途中で雑談もしつつ授業も進めてくれてよかったです!

-
Yuichi
2025-01-31 20:00
It was nice talking to you! I got good information from you! Salamat!

-
Gouta
2025-01-30 16:57
よかった