
-
Vivi
2025-02-12 19:29
挺好~

-
ykytmcs
2025-02-10 07:58
Thank you for writing the exact answer. It was very easy for me to understand! (^^)

-
mas
2025-01-29 07:00
笑顔で楽しくレッスンしてくれました。細かい間違いを聞き逃さず修正してもらえ、よかったです。

-
Tacchan
2025-01-28 04:55
感じが悪い

-
Mia
2025-01-24 19:27
very good

-
Sumika
2025-01-23 04:58
間違いをなえをもう一度言ってくれるから分かりやすかったです。

-
Euler
2025-01-22 18:56
还好

-
Akari
2025-01-20 15:59
今日は、教師がイライラしていて、私が楽しくレッスンを受けられなかったです。

-
momoka
2025-01-18 16:01
Thank you for teaching me the lesson teacher Honila🌈✨
Please take care of your health🌸🌸🌸

-
Syu
2025-01-16 17:27
楽しいレッスンでした。