
-
Ken
2024-09-29 06:31
とても良い先生でした

-
Toru
2024-09-25 07:08
Thank you for your sheraing.
I will try plank!

-
Peter
2024-09-22 10:56
不是,奖杯一颗都没有

-
Anna
2024-09-19 07:58
Um amor de pessoa, muito fofa e amigavel♥️

-
Anna
2024-09-17 06:26
Super indico pra quem está começando!

-
Tomato
2024-09-09 09:28
Happy to have a talk with her. We shared something in common each other and I enjoyed the conversation with her.

-
AYANO
2024-09-08 10:02
先生は、今年の夏に、フィリピンでガーディアンとして、教えてくださっていて、受けました。とてもいい先生なので受けてみて欲しいです!

-
Anna
2024-09-06 05:57
Um amor !!

-
Nagi
2024-09-06 04:56
楽しい

-
PELLIC
2024-08-29 06:28
ずっと笑顔でやさしく教えてくれました。
とても良い先生です。