
-
yui
2024-12-06 17:57
毎日良い先生なのでこれからも続けたいです。

-
Anna
2024-12-03 19:55
特别特别特别喜欢

-
Hiroyuki
2024-12-02 21:44
こちらが理解出来ないところを繰り返し示唆頂き助かりました。
初めてのカランメソッドは正直難しかったです

-
Kaz
2024-12-01 21:57
Thank you very much for the nice lesson! You are very kind and friendly, so I enjoyed it very much! I would like to take your lesson again!

-
Chika
2024-12-01 20:56
丁寧に、また楽しく進めていただきました。
ありがとうございました。

-
yui
2024-12-01 17:58
いつもとても良い先生です

-
Junfu
2024-11-26 21:28
The teacher was a cheerful person and the class was interesting. I was able to study at a steady pace.

-
Hiroshi
2024-11-26 17:25
良い先生です

-
Chika
2024-11-23 21:58
丁寧に、またテンポよく進めていただきました。
ありがとうございました。

-
yui
2024-11-23 17:57
文句なしで良い先生です。