
-
KAKERU
2025-08-15 18:08
優しくたくさん褒めてくれて楽しく学習ができた。オンラインでも続けて受けたい♪

-
KAKERU
2025-08-14 17:54
わからない事があったら優しく教えてくれてとてもわかりやすかった。

-
KAKERU
2025-08-13 19:00
ゆっくり話してくれて聞き取りやすかった。

-
DAISUKE
2025-08-08 11:47
教えるのが上手い。結構聞き取りやすくて、良かった。

-
DAISUKE
2025-08-07 14:00
少し速くて聞き取りづらいが、間違ってもちゃんと直してくれる。

-
Leo
2025-07-28 17:56
好

-
Eave
2025-07-27 17:56
下次别拖堂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-
Shaima
2025-07-22 14:27
very good!!!!!!!!!!!!!!!

-
GOSHI
2025-07-18 11:27
The teacher had a very poor attitude. She lacked motivation and didn't properly answer my questions. She seemed only focused on rushing through the lesson without actually teaching.
I've never encountered a teacher like this before.

-
Lucas
2025-07-08 18:26
🥉