
-
Brandon
2023-09-29 19:51
Thank you for your class!!

-
Sae
2023-09-25 21:56
とてもフレンドリーな先生です。雰囲気もとても良い意味で落ち着いていて、レッスンを受けやすいです。

-
Rumiko
2023-09-07 19:33
R.E.M.S.を受講。初めてのDelta先生でした。明るく快活な先生です。発音は比較的クリアだと思いますが初回LESSON受講時はどうしても耳が慣れるまで少々時間を要してしまい何度も聞き返してしまう事になりました。LESSON時間終了間際になる頃にようやくリズムが取れるようになりましたがそれまで丁寧に辛抱強く導いてくださいました。また機会が有れば受講させていただきたいと思います。

-
yasu
2023-08-28 15:36
文章の区切り方が独特で、シャドウがやりづらい時があった。

-
Katsmaro
2023-08-23 21:13
Thank you always for giving great time when I could take your lesson .
I enjoyed your lesson of course and story that you were talking.
Today I got a many information about innovation especially talking about some kind of traffics .
I learned a lot and got a many informative things
See you again !

-
Tomo
2023-08-21 21:59
Thank you for the good lesson! I'm happy to finish "L".

-
Aya
2023-08-19 14:56
丁寧な先生で楽しくレッスンできました。また受けたいです。

-
Tomo
2023-08-19 11:58
Thank you for another enjoyable lesson!

-
Zoe
2023-08-19 11:28
🔮🐎🦒🐏🐩🐈🦚🦩🦦🦔🐿🐁🐇🕊🦜🦢🐓🦮🐕🦺🐕🦌🦙🌸🌸🌸🌹🌹🌹🍀🌈🥦🥦🍅🍒🍊🌽🌶🥒🥕🥑🍑🍑🍓🍌🍎🍎🍏

-
Masan
2023-08-15 06:36
親切なレッスン運びにとても満足しています。