
-
kekopoko
2021-06-28 21:42
またよろしくおねがいします

-
Yucchan
2021-06-27 18:38
楽しかったです

-
Miho
2021-06-25 13:36
温かい雰囲気があり落ち着いてレッスンできました。間違えても優しく教えてもらえて嬉しかったです。またお願いしたいです。

-
Edson
2021-06-18 15:06
Very helpful teacher.
Great teacher ! We always have a great English class.
Thank you so much for always helping me.
Thank you so much.

-
AMI
2021-06-16 07:08
優しく丁寧に教えてもらいました。

-
NANAKO
2021-06-15 05:26
またカランメソッドのやる気が出て来ました。ありがとうございました。

-
Edson
2021-06-03 15:32
I really appreciated this class ! Thank you a million.
See you soon.

-
NANAKO
2021-05-27 12:30
分かりやすいレッスンをありがとうございます。

-
Riwako
2021-05-25 10:11
子供が「よく教えてくれて良かった。」と言っていました。

-
SHINNZABUROU
2021-05-20 13:02
lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
japanese 草