
-
Hiromi
2025-07-15 07:32
カランを受講。英語初心者の私に合わせてゆっくり文章を短めに区切って進めてくれました。ただ私の話すスピードが遅く間違いも多いのでテンポよく進む感じではなくなってしまい申し訳なかったです。

-
TAKAHIRO
2025-07-12 12:01
大変満足のいく授業でした。
また、近いうちに予約させていただきます。

-
TAKAHIRO
2025-07-12 12:00
留学時同様、進め方が大変良かったです。
素晴らしい授業でした。

-
ryoutarou1818
2025-07-09 18:26
ありがとうございます!

-
Candy
2025-07-09 07:26
The teacher is so good i like it

-
Elaine
2025-07-08 18:25
还行

-
Candy
2025-07-08 07:27
🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕棒极了

-
Yoko
2025-07-02 06:58
フリートークをお願いしました。笑顔が素敵でスピードも私には丁度良く、時間があっという間でした。またお願いしたいです!

-
Alice
2025-07-01 18:50
Dear Teacher! Thank you so much for your patient guidance with my child. Her performance hasn't been great, so I've criticized her. I will continue to supervise her studies. We have an activity to attend tomorrow and won't be able to come to class. Please accept this leave request.

-
Anna
2025-06-21 18:25
10000000000