
-
ai
2026-02-27 05:57
ユニコーンのスタンプがいっぱいくれて あと トロフィー もういっぱいくれたからまたやりたい先生です

-
HAN LEI
2026-02-19 09:58
I want to thank you for your wonderful teaching this year. Your clear and standard pronunciation sets a perfect example for us, and your classes are always filled with such passion and energy. Your enthusiasm makes learning enjoyable and inspiring. I feel very fortunate to be your student!

-
MAIKO
2026-02-12 06:57
とても丁寧なレッスンをありがとうございました!

-
Mochi
2026-01-24 15:35
😆

-
Koji
2026-01-13 05:56
都度間違いを修正いただきながら、とてもフレンドリーに進めていただき楽しく受講しました

-
Taka
2026-01-13 05:27
カラン受講しました。初めてのレッスンでしたが、とても進行の上手な先生でした。とても優しいですし、あた受講したいです^^

-
Yuhi
2025-12-30 12:59
とても優しくとても分かりやすい教え方で最後までとてもいいせんせいだとおもいました!!!!!

-
Iori
2025-12-30 06:56
楽しいレッスン

-
JinJin
2025-12-26 06:28
とてもテキパキと要領よくテンポのいいレッスンでした。
笑顔でいい先生です。
またお願いしたいです。

-
Dami
2025-12-26 05:57
good