
-
Masa
2026-03-01 08:59
This was my first time taking a lesson with this teacher. She has a very thorough teaching style, and I found her very likable. I would like to take lessons with her again.

-
Retsu
2026-02-28 12:25
いつでも笑顔で楽しい授業でした。

-
zhenzhen
2026-02-28 09:29
Good I love you👍

-
Demetan
2026-02-25 04:57
Thank you !今日も楽しかったです。

-
Demetan
2026-02-21 05:01
今日も分かりやすかったです!Thank you !

-
1
2026-02-18 07:27
很喜欢

-
yuki
2026-02-18 05:24
とても分かりやすい!

-
Demetan
2026-02-17 04:58
とても分かりやすいです!今日もありがとうございました❣

-
Yurie
2026-02-14 10:56
カランを受講しました。とても優しい先生で楽しい授業でした!
また受講したいです!

-
Tsubasa
2026-02-14 07:00
楽しいレッスンをありがとうございます!
またよろしくお願いします!!