
-
Kei
2025-06-27 07:26
Very kind teacher!! Thank you!!

-
Momo
2025-06-26 10:25
優しい!

-
Masa
2025-06-26 09:59
I really enjoyed the lesson. Lately I’ve been struggling with the Callan Method and sometimes feel worn out from studying English, but her class was well-paced and—most of all—had such a great atmosphere that I was able to enjoy learning again. I’m already looking forward to taking another lesson. Thank you so much!

-
MIHO
2025-06-25 11:29
親切に教えてくれました。ありがとうございます。

-
NANA
2025-06-22 12:57
thenk you very much(。•̀ᴗ-)✧

-
NANA
2025-06-21 12:59
thank you very much (◍•ᴗ•◍)

-
Leo
2025-06-15 12:56
Very good

-
Max
2025-06-15 07:57
一般

-
Hiro
2025-06-15 05:27
こちらが発音する機会が少なかった。進行は早かったが、こちらの練習になる発音や適宜質問が無いか投げかけてくれれば、より理解は深まったかと思います。

-
kaho
2025-06-14 11:13
とても悪い先生でした。