
-
Osuke
2025-12-29 17:45
Thank you so much for your lessons this year! We are sorry we couldn't say goodbye properly at the end of the lesson, but we are very happy to have you as our teacher. We look forward to seeing you again next year!
Have a wonderful New Year! Happy New Year!

-
sayoko
2025-12-28 08:28
カラン受講。
スピードは速くないですが、こちらのペースで話せるので自分には合っていると思いました。
New workも含め、機械的に話している感じでなくよかったです。

-
Boni
2025-12-23 18:56
老师,上课很有趣

-
Luna
2025-12-22 20:28
Very Good job!!!!!!!!!!!!!
Well Done!!!!!!!!!!!!
Thank you this time!!!!!!!!!!!!
You are a good teacher!!!!!!!!!!!
See you next time!!!!!!!!!!!!!!

-
mumu
2025-12-21 19:29
真好听啊!。。。♡ 。♡。 ♡♡。\ | /。 ♡✨新年快樂🐍♡。 / | \。♡。。♡。 ♡。 ♡.

-
Hiro
2025-12-21 08:56
テンポよくレッスンをしていただけました。

-
Hiro
2025-12-20 09:26
テンポよくレッスンをしていただけました。

-
Alice
2025-12-20 08:28
Very nice teacher👍🏻! 🩷❤️🩷I love you.🩷❤️🩷See you next time.👋🏻
Five stars for you.

-
yizhou
2025-12-20 07:59
一般

-
Hiromi
2025-12-09 20:31
カランを受講。stage2が終わり総復習をしていますが絵が入ったテキストを都度きちんと見せてもらえるので理解しながら進めることができます。カランはいつも緊張しますがAnlove先生との授業はとても楽しいです。