
-
Achan
2025-03-27 11:30
なんか少し嫌。でも途中からとても楽しい授業になりました。話すのが楽しいです。たくさん褒められました。もう少し優しく間違いを訂正してほしかったです。それ以外はカンペキ!😊💯

-
Yuko
2025-03-25 10:58
Thank you for another enjoyable lesson today. You teach me very patiently, so I always learn a lot. Thank you so much.

-
olive
2025-03-20 11:31
TOPIC-C。興味深く聞いてくれて、文法を整えてタイピングしてくれとてもわかりやすい。最後に振り返りで褒めてくれたりも。楽しかったです。

-
Yuko
2025-03-19 10:58
Thank you for today's lesson. I wasn't prepared at all, but thanks to you, I managed to do my best. I'm always grateful for your excellent teaching.

-
Naomie
2025-03-14 09:58
カランメソッドのステージ2を受講。Readingでは発音について細かく指摘していただき、改善できました。テンポよく、とてもやりやすかったです。

-
remi
2025-03-12 09:28
あまりに回答がうまくできなくて、ちょっとイライラさせてしまった感がありました。
予習と復習を頑張ります。。汗

-
Miki
2025-03-11 11:59
穏やかで理知的、会話も豊富で素敵な先生です。楽しく学べます。

-
Yuko
2025-03-03 11:00
Thank you for the enjoyable lesson today. You were kind and also pointed out my mistakes, so I learned a lot. I was able to take the lesson without being too nervous, thanks to your cheerful atmosphere. Thank you so much.

-
hiromi
2025-02-28 10:12
授業は楽しく、間違いを指摘してくれます。
ありがとうございます!

-
Naomie
2025-02-28 09:02
カランメソッドで予約しましたが、サーバーの不調で全くレッスンができない状況でした。先生も困っていましたが、急遽トピックカンバセーションに変更していただき、楽しくレッスンすることができました。