
-
Yas
2020-02-29 09:51
I thankful her for good and enjoyable classes always.

-
saipei
2020-02-25 06:01
Thank you for the polite class.

-
saipei
2020-02-24 13:03
Thanks for the proper advice.

-
yuke
2020-02-18 05:56
カランメソッドを受講しました。テンポよく授業を進めてくれます。

-
saipei
2020-02-17 06:01
Thank you for pointing out the mistakes.

-
saipei
2020-02-14 06:22
Thank you for the polite lesson.

-
Pearl Song
2020-02-12 10:32
SO NICE~~

-
saipei
2020-01-28 07:48
Thank you for proper guidance.

-
YUJI
2020-01-23 13:28
REMSを受講しました。笑顔でニコニコ、身振り手振りが特徴的な講師です。丁寧な対応ありがとうございました!

-
Toru
2020-01-11 12:05
カランメソッドを受講中。明るくテンポよく授業は進む一方、よくない発音は修正をして頂いています。おススメの先生です!