
-
shiqi
2020-10-30 16:55
我喜欢老师

-
shiqi
2020-10-29 17:01
我喜欢老师

-
Giovana
2020-08-17 06:56
A great teacher! Thank you! :)

-
greenrabbit
2020-08-03 06:26
REMS受講。進行がゆっくりめなので、初心者、丁寧に進めたい方には良いと思います。

-
CHUQUANFENG
2020-07-19 18:58
发音标准,有趣

-
kitty
2020-07-18 22:13
very good !

-
Naoki
2020-07-13 07:16
REMS受講。非常に雰囲気良く、テンポ良く、発音良く、満足できるレッスンでした。また受講したいです。

-
Aki Yuki
2020-06-11 12:16
終始体調が悪そうで、リーディング中の落ち着きがなかったです。

-
Tomo
2020-06-11 08:22
一方的に話されて、ついて行けなかった

-
kaname
2020-06-08 07:10
It was a very easy lesson. The tempo and rhythm were good and the pronunciation was clean. It's getting more and more interesting. Thank you so much.