
-
MIKO
2022-02-19 09:05
Thank you for take yor lesson.
She had a good time!!

-
Saori
2022-02-12 07:59
とてもやさしくガイダンスしてくださいました!

-
rumaysa
2022-01-31 15:35
牛逼

-
Orla
2022-01-31 12:12
Teacher should use lesson 3 today, why you use lesson 2?

-
tomohiro
2022-01-23 15:41
発音がきれいな先生でした。

-
ARATA
2022-01-16 17:34
あなぺいさいこう

-
Romi
2022-01-13 10:14
thank you

-
Junko
2022-01-12 11:32
トピックカンバセーションを受講。
とても楽しくお喋りしてくださる先生です。
会話の練習になりました。

-
fufu
2021-12-29 18:26
'

-
Elie
2021-12-20 20:35
私のレベルに合わせて、教科書にはない単語を教えてくれるなどの工夫が嬉しいです。明るくお話が面白いので、教科書の内容から世間話まで幅広いコミュニケーションが取れて楽しいです。
Thank you for always conducting fun classes.
I wish may you, your family and your friends be safe.
I hope things will get better soon and we will meet again.