
-
Thomas
2026-05-12 19:26
谢老师

-
Jimmy
2026-05-09 17:55
非常好

-
Yousuke
2026-05-09 05:59
先生のおかげで楽しくレッスンが受けられました。
すごくわかりやすいよう説明してくれました。
間違えているところもできるまで発音練習をしてくれました。
ありがとうございました!
また受けたいです。
すごく優しい先生です。
面白くてかっこよくて
日本語をしゃべれる先生です

-
yuyu
2026-05-05 18:37
Denmar,many thanks for you!!!!!!!!!!I won’t be continuing with online English class,mom said I am way too busy every day. It’s a pain to say goodbye to you'….mom said you’re a very good and handsome man,thank you again.I hope you have a nice every day.you brighten up my day all the time.good luck in your life. bye bye Denmar

-
JinJin
2026-05-05 07:02
初めてカラン受講。
片言の日本語が面白く、レッスン進行がスムーズ。
楽しかった!
またお願いします。

-
K
2026-05-04 06:56
発音がきれいで良いカランメソッドレッスンでした

-
yuyu
2026-05-01 20:01
Thank you Denmar, I will be there tomorrow morning, and I will remember you!and thank you very much for, and have a great day,good night!

-
Jordan
2026-05-01 06:35
我覺得這個老師很好

-
mikan
2026-05-01 05:27
笑顔で和やかにレッスンしてくれました。最高です!

-
yuyu
2026-04-26 18:27
You are nicely , I like you so much. l will improve