
-
Yuki
2022-04-02 09:01
Thank you for listening to my presentations. I enjoyed talking with you.

-
wangzijie
2022-03-30 21:47
非常好的老师

-
Yuki
2022-03-06 07:32
Thank you for listening to my presentations. You asked me some good questions. I enjoyed talking with you.

-
wangzijie
2022-03-05 18:07
非常好的老师!

-
Naoko
2022-03-04 06:11
トピックカンバセーション(新)を受講しました。
とても楽しく会話でき、また受講したいと思いました。

-
Taka
2022-02-26 10:41
Her lesson was very good so I could learn some expression about collective noun

-
sa
2022-02-13 16:40
カラン受講

-
wangzijie
2022-02-06 20:21
非常好的老师!

-
Saya
2022-02-06 07:38
REMS受講。わかりやすいレッスンでスピードも速すぎず遅すぎず、ちょうどいいです(^^)

-
sa
2022-02-02 19:39
レッスン前のやり取りが不慣れ感があり時間かかりましたが、レッスン自体はスムーズに、発音や細かなポイント教えてくれるので良かったです。カラン受講。