
-
Ken
2025-09-23 09:58
とても良かったです!優しいしわかりやすい!

-
KANJANIC
2025-09-17 20:03
The teacher is very nice. She teaches in a way that makes it easy to understand. For words that I can't translate, she also uses easier vocabulary. 🩷🩷

-
Naoko
2025-09-17 09:29
丁寧に間違いを指摘して直してもらってよかったです。
久しぶりのレッスンだったので、頑張ろうと思いました!
ありがとうございました。

-
Naoki
2025-09-16 09:29
よくわからなかった

-
HARU
2025-09-15 07:27
とても良い

-
Jonathan
2025-09-12 09:27
発音が綺麗で分かりやすいです。授業の進み方も上手です。

-
Kensuke
2025-09-04 08:26
細かく訂正してくれるし、カランメソッドにおいて、短い文章ではなく、長い文章で話してくれるのが自分のチャレンジにもなってとても良い

-
Rei
2025-08-30 08:48
レッスン楽しかったです(*-*)

-
Lico
2025-08-30 07:37
英語レベルが高く、優しい先生です。
Her English is clear and understandable. Also, she is very gentle and kind. Thank you for listening me well at every our class.

-
Haruto
2025-08-28 07:27
マイクの関係なのか声が聞こえづらく、
授業終了後すぐに切ってしまう。