
-
pon
2022-05-21 14:25
テキストに関係する話題を色々ふってくださり、リスニングとスピーキング両方の練習になります。優しくて明るい先生です。

-
Katto
2022-05-19 08:39
丁寧に教えてもらっています。今回も楽しく授業を受けることができました。

-
sanoppu
2022-05-16 20:56
前回お互いの顔が見えないというトラブルがありましたが、今回は何のトラブルもなくレッスンをしていただけました。生徒がレッスン内容を理解できていると把握されると、少しレベルを上げた質問をしてくださるのでいい訓練になりました。クールな雰囲気ですがとてもお茶目な先生です。

-
Kazu
2022-05-12 13:15
Thank you for your lesson. In addition to that, thank you for showing the next news , especially the website in the lesson. I will have read it in advance. I am looking for discussing with you about the content of the article. I would like to express my opinion more smoothly.

-
pon
2022-05-11 15:59
テキストの内容以外にも、状況に応じてたとえ話などを振ってくれるので、とても勉強になります。明るくて優しい先生で楽しいレッスンです。

-
Marumo
2022-05-07 13:12
カランメソッドを受講
発音修正も丁寧にしていただきました

-
Ren
2022-05-04 15:47
まあまあ良かったです。

-
Kazu
2022-05-03 13:24
Thank you for your lesson. As I would, I finished one whole topic in one lesson. I addition to that, I could express about euthanasia in Japan and my opinions to it.

-
Yusei
2022-05-02 18:37
普通でした。

-
pon
2022-04-30 21:39
楽しい授業です。テキスト以外のことも聞いてくださり、とても勉強になります。優しくて明るい先生です。