
-
Karin
2024-06-24 07:56
すごく明るくて元気がもらえる先生
お子さんの扱いも上手そうですが、大人のビジネス会話についても楽しく教えて下さいました!

-
amii, chamii
2024-06-24 06:26
很好

-
Yuki
2024-06-23 12:57
楽しい

-
Ayano
2024-06-23 04:28
落ち着いた雰囲気で、安心した気持ちで授業に臨めた。

-
Saku
2024-06-22 08:29
His lesson was very fun!
Thank you for the lesson!!

-
Daniel
2024-06-21 18:27
谢谢老师你真好,你教的很好

-
OTO
2024-06-21 05:56
楽しかった!!!!!!

-
Shiz
2024-06-20 18:43
I had a great time today too. He touch me the correct pronunciation every time.

-
Sue
2024-06-20 10:51
He smoothly conducted the lesson. However, I wish he would let me speak more.

-
Hiroto
2024-06-19 18:28
★★★★★★★★★★