
-
Yuki
2023-01-25 20:07
個人的にはある程度英語やレッスンに慣れてきたタイミングで受けた方が良い先生だと思いました。

-
RISA
2023-01-25 17:55
Thank you teacher bye-bye

-
Teresa
2023-01-23 16:26
Callan受講。淡々と進みますがCallanゆえ適切です。

-
RISA
2023-01-22 15:57
Thank you teacher bye-bye

-
Ayano
2023-01-21 09:55
Thank you

-
RISA
2023-01-20 15:56
Thank you teacherBye-bye

-
RISA
2023-01-19 17:27
Thank youTeacher bye-bye

-
RYO
2023-01-19 11:21
It was a fulfilling lesson, because of her kind collecting.

-
HARUO
2023-01-18 07:08
しっかり教えていただけました。
最後の挨拶には少し日本語を入れていただきほっこりしました。

-
tatsu
2023-01-14 08:59
She is very supportive.