
-
Tomo
2024-04-29 13:09
初めて先生の授業を受けました。発音が聞き取りやすく、また、私のレベルにあった教え方で理解しやすかったです。また、受講したいです!

-
ZOE
2024-04-22 21:32
Good teacher

-
RYOTA
2024-04-21 13:00
Thank you so much. If I have chance, I try book your class again 1h. See you po.

-
RYOTA
2024-04-21 12:57
Thank you so much.

-
SAMET
2024-04-18 18:12
Thank you so much for helping me and improving my speaking confidence.☺️🙏

-
Jojo
2024-04-18 17:37
Great

-
Kai
2024-04-14 13:58
トピックカンバセーションを受講。
質問に関連する情報を説明してもらい、大変参考になりました。
ありがとうございました。

-
Gen
2024-04-13 07:17
good

-
Judy
2024-04-12 20:26
🐈🐈🐈🐱🐱😘😘😍😍

-
RYOTA
2024-04-07 10:57
Thank you so much. See you next class.