
-
sayuri
2024-04-10 08:32
とても楽しかったです。英語力が上がりそうです。また受講したいと思いました。ありがとうございます。

-
Su Weijun
2024-04-08 09:58
Thank you teaching me ! And I'm so sorry for leaving the classroom but not even saying good bye , it was because i accidentally left the classroom too early.

-
MIYU
2024-04-04 19:32
分からないことがあっても、丁寧に教えてくださいました

-
Niko
2024-04-04 08:32
楽しかった
またやりたい

-
Yuko
2024-04-02 10:59
Thank you for today's lesson. You are a lively and engaging teacher, and I was able to fully immerse myself in the lesson. I would love to take your class again.

-
Ama
2024-04-02 08:47
Thank you for kindly first lesson. It's easy to understand by appropriate guidance. I want to take lessons again.

-
Yukiko
2024-03-30 12:01
親切でわかりやすかったです。ありがとうございます。

-
Riri
2024-03-30 10:31
分かりやすかったです。

-
Mayuko
2024-03-30 10:28
たのしかった!!

-
Yuri
2024-03-27 20:37
話しやすくて楽しかったです。