
-
Vicky
2019-09-26 18:33
差评!!!!!素质低!小孩说不会,她不是去引导,而是说你如果不想听就结束这堂课,并且退出教室两分钟。必须投诉她!这种素质的也配当老师?

-
YURIKA
2019-09-24 22:35
英語ど素人の私ですが
いつも笑顔で接してくれて安心します
教科書をただ進めるだけでなく
トークもしてくれるので勉強になります
慣れていなくて申し訳ないのですが
もっとお話できるように頑張りたいです

-
Oliveira
2019-07-24 09:38
Ótima professora!
Objetiva!
Gostei

-
yumi
2019-07-15 10:13
明るく優しく教えてくれます。
レッスンが楽しみです。

-
taka
2019-06-23 16:02
トピックスを出すと会話を作ってくれるのでフリートークを好む人にはお勧めです。ただ、フリートークを長くし過ぎて進捗はイマイチだった。

-
MOTOKI
2018-12-28 22:00
カラン受講
とても事務的な感じ、カランのテキストを読んでいるだけという感じで、
ジェスチャーとかほぼなし。
予習をしてはいけないカランの受講は質問に対する答えがイメージが全く出来ずとてもつらい。

-
liu yanyan
2018-11-23 21:01
上课一直在与别人打字聊天,根本不管学生读的对与错,给予差评!太不负责任!

-
Tadasu
2018-10-24 22:52
また受講したいと思います。

-
Yohey
2018-09-29 22:27
態度がひどい。
カラン10レッスンだが、総合的に2度ととりたくないと思った。

-
Diniz
2018-09-23 02:32
Hello Teacher Pattsy
Today an excellent lesson with the teacher Pattsy
It was my first class with her.
She is great corrected me, always very cheerful, educated, didactic and used very well the QQEnglish material.
Our class was fun, and also very fruitful.
We did every lesson. I repeated my readings and the Teacher Pattsy corrected me.
I will tell my classmates that Teacher Pattsy is excellent and very polite.
Thank you Teacher Pattsy. Diniz