
-
Eri
2025-06-19 12:59
Today, I could learn vocabularies and relative pronoun well. I enjoyed your lesson. Thank you.

-
yk
2025-06-10 08:23
大ベテランの先生に、カリキュラムのことなど相談してみました。しどろもどろで全然うまく伝えられなかったけれど、意図を汲んでくれてバッチリ的確にアドバイスをくれました。さすがです。ただ、話すのがかなり速いので細かいところまでは聞き取れず、、まだ自分の伸びしろがあることも実感しました😅
また頑張ってみようかなと思いました。

-
hikari
2025-06-07 07:56
とても楽しかったです!

-
Eri
2025-06-05 12:59
I could understand your polite explanations to my questions.
I enjoyed your lesson. Thank you.

-
hikari
2025-06-02 07:57
たいくつ

-
Tomo
2025-05-29 07:56
サクサク進みます

-
Sanae
2025-05-27 06:57
Thanks to your warm atmosphere and kind smile, I was able to take the lesson feeling relaxed and at ease. Thank you very much!

-
Chisa
2025-05-24 07:25
楽しかったです。

-
Mimi
2025-05-23 09:57
とても楽しくレッスンできました。
ありがとうございました。

-
RINKA
2025-05-19 12:56
∧_∧
((・∀・∩ ソリァー💕
\ 〈
丶_ 丶_)
☆ ☆
ヽ \ヽ
・゜+.
°。+ *´¨)
.· ´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·'* ☆