
-
shuichiro
2026-04-22 13:56
ゆっくり教えてもらえて子供のペースで進めてくれましたありがとうございました😊

-
Yuko
2026-04-15 10:57
Thank you once again for another enjoyable lesson today. The lessons have been a bit challenging for me lately, but thanks to you, I have been able to enjoy learning.

-
Momoko
2026-04-13 18:56
🐍🪼🦈

-
Naomi
2026-04-09 10:27
話しやすく、たくさん会話ができるので、タメになります!

-
Eri
2026-04-07 13:30
I could review R12 well and I could learn new vocabularies of R13.
I enjoyed your lesson. Thank you.

-
Yuri
2026-03-27 13:56
やさしくて、面白いわかりやすい先生でした!

-
YAGI
2026-03-27 10:59
発音が聞き取りやすいのでレッスンの進行も何をすればよいのかがわかる。

-
Keisuke
2026-03-24 14:26
すばらしい

-
Kiko
2026-03-18 12:26
とても嬉しいです。

-
Naomi
2026-03-12 10:27
テキスト以外の内容も質問をひろげてくれるので、話す勉強になりありがたいです!