
-
yoco
2020-08-06 08:30
It was an excellent lesson as usual. I'm a big fan of his work. He is the best teacher for me.

-
Fshin
2020-08-05 09:04
初心者の子供のレベルに対して、説明のスピードが早くて(ナチュラルスピードに近い)、一度英語で保護者がもっとゆっくり、と話しそれは伝わりましたが、やはり子供には早かったです。(笑い)でも、冗談もたくさんいってくれて、英語がわかる子供にはとてもいいと思うし、トロフィーたくさんくれますよ。
授業はねっしんでした。

-
yoco
2020-08-04 09:00
今回も楽しく学びの多いレッスンでした!
His lessons are always so fun and I learn a lot.

-
TOMOKI
2020-08-03 19:07
It was great talking with teacher Hans again today!!! He’s always cheerful and makes me feel happy!! Thank you much!! See you next week!!

-
soichiro
2020-08-02 07:39
とてもやさしくてよかったです

-
TOMOKI
2020-07-27 19:10
He listened to me very enthusiastically and patiently and gave me many good advices!! I really enjoyed talking with him again today!! Thank you Teacher Hans!!!

-
betel
2020-07-22 20:00
いつも最高の先生です。

-
zhang
2020-07-22 09:26
great

-
yoco
2020-07-21 10:07
Hans先生の3回目のレッスンでした。
前回、前々回同様、誠実に、楽しく教えてくれます。
英語の表現や発音を優しく教えてくれるだけでなく、ちゃんと自分で使える英語が身に着くようにと、関連する質問を投げかけてくれます。
もっと伝わるように英語を話せるようになりたい!とあらためて思わせてくれます。予約がいつもほとんど埋まってしまっているので、空きが出たらすぐに予約する必要があります。

-
zhang
2020-07-21 08:56
great